Žádný přesný výsledek pro ""Route nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Route ...

Žádný přesný výsledek pro 66"" nebyl nalezen, zkusme místo něj použít 66 ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.26 vteřin. 
Sledování polohy s využitím GPS a PDA
Černohorský, Vilém ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tento dokument vede k vytvoření aplikace pro vzdálené sledování polohy. Nejprve seznamuje čtenáře s historií určování geografické polohy a navigace. Ukazuje vývoj navigace přes primitivní historické pomůcky až k radiovým navigačním systémům. Podrobně popisuje princip a možnosti globálního pozičního systému GPS včetně protokolu NMEA, který využívají jeho přijímače. Jsou zde představeny současné navigační programy. V závěru dokumentu je provedena analýza, objektový návrh a implementace systému pro vzdálené sledování polohy pomocí GPS a PDA.
Sledování polohy s využitím GPS a PDA
Černohorský, Vilém ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tento dokument vede k vytvoření aplikace pro vzdálené sledování polohy. Nejprve seznamuje čtenáře s historií určování geografické polohy a navigace. Ukazuje vývoj navigace přes primitivní historické pomůcky až k radiovým navigačním systémům. Podrobně popisuje princip a možnosti globálního pozičního systému GPS včetně protokolu NMEA, který využívají jeho přijímače. Jsou zde představeny současné navigační programy. V závěru dokumentu je provedena analýza, objektový návrh a implementace systému pro vzdálené sledování polohy pomocí GPS a PDA.
Vzdělávání prostřednictvím cestovního ruchu - Žďárské vrchy
OCHRANOVÁ, Iveta
Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda absolvování naučné stezky na Žákově hoře ovlivní správnost odpovědí na položené otázky, které vycházely z informačních tabulí na naučné stezce či nikoliv. Z dotazníkového šetření vyplývá, že naučné stezky hrají významnou roli ve vzdělávání návštěvníků. Na základě tohoto zjištění byly vytvořeny pracovní sešity, jejichž pomocí lze získat a dále rozvinout znalosti i mladších návštěvníků naučných stezek. Je velmi důležité, aby i mladé generace věděly, jak se k přírodě chovat, jak se v ní orientovat a jaké krásy nám příroda vůbec nabízí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.